Varaus- ja peruutusehdot – Egyptiläinen Ravintola El Karim

Näitä varaus- ja peruutusehtoja sovelletaan Egyptiläinen Ravintola El Karimin asiakasvarauksiin kaikissa palveluissamme. Tavoitteenamme on sujuva ja miellyttävä palvelukokemus kaikille asiakkaillemme.

1. Varaukset ja vahvistukset

Pöytävaraukset onnistuvat puhelimitse, sähköpostilla tai ravintolamme verkkolomakkeella. Vahvistamme varaukset aina asiakkaalle kirjallisesti sähköpostitse tai tekstiviestillä. Vahvistuksen jälkeen varaus sitoo molempia osapuolia.

2. Maksuehdot

Maksu tapahtuu paikan päällä käteisellä, pankki- tai luottokortilla. Suuremmat ryhmävaraukset voidaan sopia myös laskutuksella ennakkoon, tällöin laskutustiedot tulee toimittaa hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.

3. Peruutusehdot

Peruutukset tulee ilmoittaa viimeistään 24 tuntia ennen varattua aikaa sähköpostitse tai puhelimitse.

  • Peruutus yli 24 tuntia ennen varattua aikaa on maksuton.
  • Peruutuksista, jotka tehdään alle 24 tuntia ennen varattua aikaa, perimme 50 % varauksen hinnasta.
  • Saapumatta jäämisestä ilman ilmoitusta perimme 100 % varauksen hinnasta.

4. Ryhmävaraukset

  • Ryhmävaraukset yli 10 henkilölle suositellaan tehtäväksi kirjallisesti sähköpostitse hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.
  • Osallistujamäärän muutokset tulee ilmoittaa viimeistään 7 päivää ennen varattua ajankohtaa.
  • Jos osallistujamäärä pienenee ilmoitettua määrää myöhemmin tai ilmoitusta ei tehdä, perimme laskutuksen vahvistetun osallistujamäärän mukaan.
  • Ryhmävarauksen kesto on normaalisti 2,5 tuntia, ellei toisin sovita.

5. Asiakkaan vastuu

Asiakas sitoutuu noudattamaan ravintolan sääntöjä ja henkilökunnan ohjeita. Asiakas vastaa itse tuomistaan omaisuuksista ja mahdollisista vahingoista, joita hänen ryhmänsä jäsenet tai mukana olevat laitteet aiheuttavat.

6. Force Majeure

Ravintolalla on oikeus peruuttaa tai muuttaa varausta yllättävissä, asiakkaasta riippumattomissa tilanteissa, kuten tulipalon, luonnonmullistuksen tai muiden poikkeustilanteiden vuoksi. Tällöin vahingoista ei korvata.

7. Valitukset

Mahdolliset huomautukset tulee esittää heti paikan päällä henkilökunnalle, jotta voimme korjata tilanteen nopeasti. Jälkikäteen tehdyt valitukset voi osoittaa sähköpostitse osoitteeseen info@elkarim.fi. Mahdolliset erimielisyydet pyritään ratkaisemaan neuvotteluin. Mikäli sovintoon ei päästä, asia voidaan saattaa kuluttajariitalautakunnan tai käräjäoikeuden käsiteltäväksi.

Facebook Twitter Instagram Linkedin Youtube